Zonneboilerspecialist sinds 2007

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ontvang vrijblijvend een offerte

Liever vandaag dan morgen overstappen op zonne-energie en duurzaam gebruikmaken van verwarmd water? Vraag bij ons een zonneboiler offerte aan en ontdek de voordelige prijsklassen die we hanteren.

Om een zonneboiler offerte aan te vragen en een idee te krijgen van de kosten voor een zonneboilerpakket, vragen we je een aantal gegevens in te vullen. Hoe meer gegevens we hebben, des te preciezer de offerte kan worden opgemaakt.

Frits Teigeler, eigenaar Zizon

Frits Teigeler, eigenaar Zizon

Omdat de techniek niet stil staat zoeken we constant naar betere en goedkopere alternatieven van de verschillende componenten. Hierdoor zijn we in staat continu de beste kwaliteit voor de laagste prijs te bieden en blijf jij verzekerd van de beste deal.

We hebben veel plezier in het contact met onze klanten en helpen ze graag. Het is dan ook een bewuste keuze om niet heel veel te groeien. Zo houden we jouw wensen in ons vizier en zijn we in staat het klantcontact persoonlijk te houden.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?
Email ons, we helpen je graag verder!

Neem contact op

De waardering van www.zizon.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 7 reviews.